יום שישי, 30 באפריל 2010

המשרדים של גוגל בארה"ב

מי לא היה רוצה לעבוד שם?

26 תגובות:

  1. זה לא עבודה זה גן עדן!

    השבמחק
  2. מה כבר יש לעשות שמה כולה מנוע חיפוש

    השבמחק
  3. "מה כבר יש לעשות שמה כולה מנוע חיפוש"

    כמה טמטום ><

    את מודעת לזה שהם מוציאים מלא תוכנות
    כולל התוכנה המטורפת EARTH,הם שלחו לווין לחלל בשביל זה XD

    השבמחק
  4. בואנה אסתי עדיף שתשתקי חחחח

    השבמחק
  5. ומעניין מה המשכורת של כל אחד מהם XD ...

    השבמחק
  6. שישאלו אותי מה אני רוצה להיות שאני אהיה גדול אני אגיד להם עובד בגוגל (:

    השבמחק
  7. איפה אני משיג רעיון עבודה ש/ם!?!?

    השבמחק
  8. ג-ן ע-ד-ן! במיוחד המגלצ'ה הזו!

    השבמחק
  9. עזבו משכורת.. מה הם צריכים יותר?? זה כמו בית שני..

    השבמחק
  10. באאאלי לעבוד שם O:
    שלא לדבר על משכורת המיליונים שלהם

    השבמחק
  11. זה פשוט ג-ן ע-ד-ן !!!!!!!!!!!

    השבמחק
  12. וואי ואאאי .
    איייייזה מקוווום !
    זהה לא עבוווודה ..
    אם זה עבוווודה , אואואוואואואאואואו , מזה גן עדדדדן !?

    השבמחק
  13. מתי הם מספיקים לעבוד עם כל הדברים האלה ?!

    השבמחק
  14. את החופשה הבאה שלי אני עושה שם

    השבמחק
  15. מממזהההה ?! זה לא עבוווודה ! זההה גן עדןןן ממש !

    השבמחק
  16. נראאה מזה חרטטה , מתתי הם עובדים עם כל זה ? ומזה השטויות האלה מכונת כביסה עאלק !הם נמצאים שם פחות מ 24 שעות ... !~ נראאה חרטה רצצח איך אפשר לעבוווד עם יש לך ברביקיו בחוץ , חדר כושר , בריככה , משחקי פינג פונג ! נו באאממת

    השבמחק
  17. אני רוצה לעבוד בגוגל T_T
    אני אוהבת מגלשות בתוך הבית XD

    השבמחק
  18. ווואווו עכשיו אני לא מתפלא על האנשים שאומרים "החלתטי להישאר קצת בעבודה"...........

    השבמחק
  19. איתי זה לא חרטא ככה זה באמת,פשוט בארץ זה לא ככה...עשו על זה כתבה גם בערוץ 2 והראו שלגוגל יש תנאי עבודה ממש טובים..ויש גם עוד מפעל בארהב לא קשור לגוגל שאוסף את הילדים של העובדים מהבצפר שלהם לאכול איתם צהריים..זה תנאים !

    השבמחק
  20. בא לי גםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    איזה גןןןןןןןןןןןןןן עדןן

    השבמחק
  21. מי צריך עבודה כזאת? אתה שוכח שיש לך בית בכלל...

    השבמחק
  22. זה לאנשים עם נשים חופרות והרבה ילדים נודניקים בבית XD

    השבמחק
  23. מותק בלי תחת27 במרץ 2011 בשעה 12:04

    זה המקום הכי כמוער שראיתי בחיים שלי זה פשוט אששששששששש

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...